Шоколадний фестиваль – новий проект кафедри видавничої справи та редагування. Історія його появи – проста. На парах з рекламних видань (там, де багато теорії, а практики мало – так стверджують студенти) в 23-й групі виникла ідея розробити нестандартне пакування для шоколаду, яке можна використовувати як промоційний інструмент.
Результати були позитивними, і з’явилася ще одна, на мій погляд, смілива ідея, перевірити, як такий формат шоколаду сприйматимуть потенційні споживачі. Сонячного ранку 8 жовтня студенти запропонували мотиваційний шоколад для університетської молоді.
Благодійну акцію під назвою «Шоколадний фестиваль» сприйняли дуже тепло не тільки студенти, викладачі, громадські діячі, а й журналісти – це доказ тог
...
Читати далі »