Студенти спеціальності "Видавнича справа та редагування" довели, що вони є соціально активними та відповідальними. 22 травня в межах Фестивалю соціальних ініціатив "Твій погляд-2014" за підтримки Центру регіонального розвитку "Топ-Кая" та Студентської профспілки КДПУ ім.В.Винниченка відбувся конкурс соціальної реклами.
Подібний фестиваль на факультеті філології та журналістики - явище не нове (фестиваль соціальної реклами відбувається щороку в межах фахової дисципліни з редакторсько-видавничого фаху, яка викладається на 4 курсі), проте в цьому році організатори запросили для участі всіх студентів факультету. І це рішення було вдалим, адже збільшилася кількість проектів, цікавими були обговорення та презентації, формат Фестивалю - сучасна наукова бібліотечна зала для науковців надавала солідності заходу (щиро дякуємо працівникам бібліотеки за активну підтримку).
Почесні члени журі (Ольга Цимбаліст, Ольга Манойлова, Дмитро Шульга) були толерантними, уважними до деталей, не шкодували запитань та пропонували можливі шляхи покращення плакатів, які презентували студенти.
Соціальна реклама покликана вирішувати складні соціальні проблеми - в цьому переконували конкурсанти. Також було наголошено модератором зустрічі Тетяною Демчук, що соціальна реклама є одним із інструментів позитивного інформаційного впливу, який традиційно може змінити ставлення людей до певних соціальних проблем, а в подальшій перспективі сприяти формуванню нових цінностей для молоді зокрема.
Візуалізуючи проблеми національної єдності, відповідальності, патріотизму, свідомості та активності студенти демонстрували свою громадянську зрілість. Проблеми, що виникають у суспільстві, потребують нетрадиційних рішень та пошуку нових засобів впливу на свідомість і безпосередньо на вчинки кожної окремої людини.
Відчутну напругу після презентацій серії плакатів "Остання зрада" Сергія Цигульського, Олега Козупляки та Артема Луценка (за мотивами Революції Гідності), "Понад усе" (Андрій Мороз, Оксана Петренко, Олександра Ільченко) допомогли зняти мотиваційні проекти Вікторії Салогуб та Олексія Ніколенка: серія плакатів, які агітують змістовно проводити свій час та відео-цитатник успішних випускників факультету. В процесі презентації сформувалася нова номінація "Телевізійна соціальна реклама", сильним гравцем в якій була Анастасія Герасименко з бук-трейлером за мотивами книги "П.Джексон. Крадій блискавок" з меседжем "Читати стильно, модно, креативно".
Системністю, виразною концептуальністю вразили листівки та плакати вікторії Гапоненко та Альони Олійник:дівчатам вдалося витримати баланс між образами, кольорами, підтекстами. також потішив той факт, що всі ілюстрації були авторськими.
Сестри Демчук нагадали присутнім,що людина може допомогти безпритульним тваринам. незалежний експерт Наталія Фенько визнала цей проект найефективнішим. адже плакати мають відвертий заклик до дії. Крім того, дівчата прорекламували про кіровоградську організацію "Бім", яка допомагає знаходити господарів тваринам-безхатченкам.
Серія плакатів Анни Підлубної викликала жваву дискусію:члени журі та глядачі захопилися дизайнерськими рішеннями в кольорах, символіці, знаках. Проект об'єднав декілька важливих тем, які автор подав через слогани та аргументував фактами ("Голосуй свідомо", "Не будь зомбі - аналізуй інформацію", "Ні війні!"). До речі, це були єдині тримовні плакати, що було відзначено журі.
Завершували презентації студенти креативної 33-ої групи з проектом "Акція - аплікація": чудернацькі плакати хенд-мейд, створені аплікаційним способом. Артем Грицай та Олена Сидорова віртуозно презентували свою серію з 9 плакатів, обігравши ідею аплікації як метафори нашого життя. Плакати були як мотиваційні, так і профілактичні. А головне - оптимістичні.
Фестиваль завершився нагородженням: спонсори Фестивалю посприяли тому, щоб кожен учасник отримав свій мотиваційний подарунок - це були стильні записники, які майбутні редактори та видавців оцінили належним чином, а також солодощі та колективний "солодкий стіл". Журі не змогли визначити абсолютним переможців, тому одностайно нагороджували за номінаціями, в яких кожен ставав переможцем.
Те, що студенти ініціативні, довела своїм досвідом Світлана дубина, яка презентувала в межах фестивалю нове молодіжне он-лайн видання "5 Поверхів".
В кожного з присутніх залишився свій фаворит і стійке переконання в тому, що наші студенти є соціально відповідальними, серйозними і творчими!
|