Наприкінці зими відбувся другий етап обласного конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів-слухачів Малої академії наук України.
Журналістикознавчі дослідження юних академіків і цього року були виконані на високому фаховому рівні, про що зазначили члени журі – Роман Пикалюк та Сергій Ткаченко, викладачі кафедри видавничої справи та редагування КДПУ ім. В. Винниченка. На захист робіт МАНівців були запрошені журналісти кіровоградських ЗМІ, що створило цікавий і пізнавальний діалог.
Всі учасники обласного туру (а їх було дев’ять – були представлені Кіровоград, Олександрія, Долинський район) продемонстрували серйозність у ставленні до наукового дослідження, результати журналістикознавчих розвідок були обґрунтовані та цікаво презентовані, виступи юних дослідників – цікаві та професійні. Загалом атмосфера захисту була доброзичливою та конструктивною.
«Сьогодні всі ви є переможцями, – зазначила Ірина Ткаченко, науковий керівник секції «Журналістика», – тому що найтяжче дається робота над собою. Перші наукові випробування ви пройшли з гідністю і тим професіоналізмом, якому можна щиро порадіти».
Секція «Журналістика» в Кіровоградській МАН – наймолодша, проте за три роки роботи здобула серйозні результати. Минулого року Юлія Валента з дослідженням «Молодіжна журналістика: кіровоградський вимір» отримала бронзу на заключному етапі конкурсу-захисту, гідно презентувавши серйозність наукової підготовки кіровоградської школи журналістикознавства. Крім того, кафедра видавничої справи та редагування активно підтримує зв’язки з секцією МАН «Журналістика» у форматі освітнього проекту «Суботній університет».
Результати обласного етапу конкурсу-захисту науково-дослідних робіт з журналістикознавства:
І місце – Айнура Алієва («Екологічна журналістика України: компаративний аналіз»).
ІІ місце – Юлія Валента («Сучасні тенденції молодіжних медіа-стартапів в Україні»), Анастасія Мостова («Особливості концептосфери сучасної аналітичної журналістики (на прикладі «Українського тижня»)), Марина Романюк («Медійний образ Кіровограда: специфіка медіабрендингу»).
ІІІ місце – Вероніка Конопля («Мовленнєвий вплив на споживача у сучасній українській рекламі»).
Щиро вітаємо юних дослідників з успішними кроками у серйозне журналістикознавство!
|