На факультеті філології та журналістики стартував "Видавничий тиждень". Програма заходів охоплює як видавничий сегмент, так і медіазнавчий, освітній. Подібний проект відбувається на факультеті вперше. До співпраці з кафедрою видавничої справи та редагування долучилися кіровоградські журналісти, редактори, видавці.
Після завершення проекту всі матеріали будуть доступні в режимі відеоперегляду - унікальний шанс для тих, хто не встиг побувати на всіх заходах "Видавничого тижня".
Студенти отримали можливість відвідати нетрадиційні лекції, тренінги, семінари, презентації, також взяли участь у патріотично-мотиваційному фотофлешмобі.
Що вже відбулося (дайджест)
Понеділок, 7 квітня.
Про мистецтво розуміння медіатекстів студентам розповів Дмитро Шульга (тренінг "Аналіз аудіовізуальних медіатекстів як медіаосвітня технологія"). На прикладі цікавих короткометражних фільмів студенти проаналізували специфіку аудіовізуальних засобів впливу на реципієнта. Пізнавальними стали обрані Д. Шульгою медійні матеріали: фільми "Останній лист", "Білет в кіно" створили особливу емоційну ауру зустрічі. Режисерська майстерність передавати аудіовізуальними засобами глибокі підтексти нікого з присутніх не залишила байдужим.
Вівторок, 8 квітня.
Ранок почався з патріотично-мотиваційного фотофлешмобому, в якому взяли участь студенти факультету філології та журналістики. Спасибі Олексію Ніколенку за професійну фотопідтримку.
Про особливості кіровоградського інформаційного простору та стандарти якості кіровоградської журналістики розповідала Вікторія Талашкевич - журналіст, ініціатор багатьох медійних проектів. Студенти отримали велику кількість практичних порад, які допоможуть їм у професійному становленні. Ще один акцент був зроблений на використанні сучасних медіа журналістами. Вікторія Талашкевич переконана, що "за новітніми медіа - майбутнє".
Чи використають ці можливості студенти - покаже час. Але вони ніколи не дорікнуть нам, що їм цього не казали.
Свіжі видавничі проекти видавництва "Імекс ЛТД" презентувала для студентів Ольга Цимбаліст (редактор-коректор видавництва "Імекс ЛТД"). Якість презентованих видань (змістова, поліграфічна) свідчить про високий професійний рівень редакційного колективу - редакторів, упорядників, дизайнерів. Видавництво спеціалізується на виданнях регіональної тематики, проте видавничі інтерпретації культурних, історичних, краєзнавчих, мистецьких сюжетів дивують своїм різноманіттям (книга-фотоальбом, книга-дайджест тощо). Для студентів стануть в пригоді практичні поради Ольги Цимбаліст щодо особливостей проектування видання, реалізації видавничих ідей.
"Видавничий тиждень" триває!
Ірина Ткаченко
|