З проведення відкритих лекцій і тренінгів стартував "Видавничий тиждень" на факультеті філології та журналістики. Ідейниками першого книговидавничого фесту у форматі "non-stop" стали викладачі кафедри видавничої справи та редагування, зокрема один із організаторів "Видавничого тижня" Ірина Ткаченко.
Першим на видавничу дистанцію вийшов фахівець в розумінні медіатекстів та сприйнятті аудіо й відеокартинок Дмитро Шульга. Після короткої наукової частини, яку сам лектор з посмішкою назвав нудною, втім мав озвучити через важливість інформації, Дмитро Шульга захопив присутніх відеокартинками. На прикладі короткометражок та відеосюжетів обговорили якими засобами можна впливати на глядача з допомогою аудіоефектів, відеорядів та окремих деталей. Побачене розкладали по поличкам й подекуди навіть закінчувалось усе серйозним літературознавчим аналізом.
За планом попереду учасників видавничого пробігу очікують конкурси медіапроектів, цікаві тренінги та майстер-класи.
Світлана Дубина
|