Втілити свої видавничі ідеї студентам третього та четвертого курсів було запропоновано у форматі листівок і презентувати їх у рамках «Видавничого тижня» на факультеті філології та журналістики.
На перший погляд листівка – найлегший у виконанні видавничий продукт. Насправді ж, віднайти адекватне втілення оригінального задуму та створити листівку, яка б задовольняла утилітарні та естетичні потреби споживачів, – справа не з легких.
Кожен студент намагався вкласти у свій проект якнайбільше індивідуальності та популяризувати свою тему-фаворита.
Серед представлених комплектів листівок виділяються такі: власні враження від пісень Володимира Івасюка передала у своїх малюнках Ольга Макаревич, створила власний рейтинг найпопулярніших героїв аніме Тетяна Демчук, систематизували думки відомих чоловіків та жінок Оксана Петренко та Олександра Ільченко, спортивного змісту стали листівки Андрія Мороза, про еволюцію українського кінематографу розповіла Вероніка Бабіюк, «крок у майбутнє» з новітніми технологіями зробив Артем Грицай, дивовижні місця світу показала Юлія Деревйова, а листівки-мотиватори створила Інна Демчук.
Помітно вирізняється блок корпоративних листівок: лайт-версія випускного альбому у листівках Світлани Дубини, патріотичний комплект про студентів 44 групи Катерини Аброскіної та про успішних випускників кафедри видавничої справи та редагування Вікторії Салогуб.
Олена Сидорова
|