«Буктрейлер як видавничий гаджет» - таку тему запропонували для студентів спеціальності «Видавнича справа та редагування» в програмі «Видавничого тижня»
«Створення буктрейлерів – особливий маркетинговий тренд, солідні видавництва вважають створення проморолика до книги необхідною умовою її просування», - наголосила Ірина Ткаченко, ініціатор тренінгу.
Після розповіді про історію та технологію створення буктрейлерів студенти переглянули цікаві зразки промо-роликів, які дивували технікою виконання, режисерськими варіаціями. Серед переглянутих буктрейлерів були як іноземні, так і українські приклади.
Як може використати знання про буктрейлери в професійній діяльності майбутній редактор, видавець та вчитель? Ірина Ткаченко порадила серйозно розглянути можливість вивчення техніки створення буктрейлерів, оскільки сьогодні на цей різновид книжкової реклами є великий попит, а фахівців, які можуть її створювати якісно, небагато.
Також варто долучатися до різноманітних конкурсів та фестивалів – саме в такому середовищі можна знайомитися із досвідом людей, які спеціалізуються на цьому жанрі.
Для вчителів буктрейлер може стати найкращим засобом зацікавити учнів творчістю письменника чи поета. Крім того, ефективною є практика створення буктрейлерів учнями за мотивами прочитаних книг. В Кіровограді конкурс на найкращий буктрейлер організовувала Обласна бібліотека для юнацтва ім. О. М. Бойченка.
Ця рекламно-промоційна ніша у видавничому бізнесі в Україні динамічно розвивається, а для кіровоградських видавництв буктрейлер ще є неоціненим.
Тренінг сприяв народженню ідеї – заснувати власний факультетський фестиваль буктрейлерів, що, сподіваємось, буде втілено в життя .
Альона Веремієнко
|